Nelojalna konkurencija

Proizvođači sertifikovanog Futoškog kupusa ove sezone suočavaju se sa najvećim izazovom od kako su brendirali svoj čuveni proizvod. Uprkos teškim vremenskim prilikama uspeli su da dobiju besprekoran kvalitet ove godine, ali prodaja ide loše pa će, prema nekim procenama, gotovo jedna trećina kupusa ostati na njivama. Proizvođači smatraju da je najveći razlog tome nelojalna konkurencija koja zloupotrebom imena pribavlja korist, a osim što kvare posao sertifikovanim proizvođačima, oni i obmanjuju kupce. Miroljub Janković iz Futoga kaže da ne pamti kada je kupus bio ovakvog kvaliteta. Sve one posebnosti koje ga razlikuju od drugih kupusa ove godine su došle do izražaja, ali I pored te činjenice interesovanja za njim skoro da I nema. Nikome nije u potpunosti jasno šta se dešava na tržištu, ali je sasvim izvesno da će proizvođači ove godine jedva pokriti ulog koji je u proseku bio oko dve I po hiljade evra po hektaru.

 

 

 

 

Celu vest možete pogledati ovde…

 

 

 

 

Miroljub Janković, Udruženje “Futoški kupus” – Futog

 

 

 

Pogledajte još: