Kompanija AGROUNIK je dobitnik nagrade Golden Superbrand za NAJINOVATIVNIJU KOMPANIJU 2015/2016

Kompanija Agrounik dobila je nagradu Golden Superbrand, na manifestaciji održanoj 13.juna u hotelu Metropol Palace, Beograd.

Svetski program Superbrands organizuje se po treći put u Srbiji pod nazivom Corporate Superbrands Srbija 2015/16. Program je namenjen promovisanju najboljih srpskih i internacionalnih brendova.

Stručni savet koji je dodelio nagradu čini 16 članova istaknutih poslovnih ljudi i stručnjaka iz Srbije.

Glasanje se vrši u dva kruga – prvi krug obavlja Stručni savet. U drugom krugu, glasanje se ponovo sprovodi od strane Stručnog saveta i putem ankete javnog mnjenja na teritoriji Srbije.
Kombinovanjem glasova 50%-50% dobija se izbor od oko sedam kompanija po kategoriji sa statusom Corporate Superbrands.

Superbrands Srbija osnovao je Simeon Tsomokos 2006. godine i od tada je u ulozi organizatora TGI Group International d.o.o., kompanija koja se bavi korporativnim komunikacijama i upravljanjem manifestacijama. Program vodi povezano privredno društvo iz Atine u Grčkoj, Symeon G. Tsomokos S.A. (SGT).

Program Superbrands danas je prisutan u više od 80 zemalja širom sveta. Kriterijumi za dobijanje statusa Superbrand Serbia zasnovani su na tri glavne osobine brenda: prepoznatljivost i ugled, dugogodišnja doslednost i pouzdanost i odgovorno poslovanje.

Nagradu je u ime kompanije primila vlasnica Agrounika, prof.dr Snežana Đorđević. Nagrada Golden Superbrand, koju smo dobili po odluci stručnog saveta je potvrda i priznanje da su  naš rad i naši proizvodi prepoznati na tržištu kao visokokvalitetni.

Stalna ulaganja kompanije, kvalitet proizvoda i društvena odgovornost, atributi su na kojima je kompanija Agrounik stekla poverenje i lojalnost potrošača širom naše zemlje.

Ovom nagradom Agrounik postaje i korisnik zlatnog žiga Superbrands za sve svoje proizvode.

 

prof. dr Snežana Đorđević, kompanija „Agrounik“

 

 

 

 

 

Pogledajte još: