U januaru se očekuje predlog rešenja za ovaj problem

Svi srpski prehrambeni brendovi, poput leskovačkog ajvara, sjeničkog sira, zlatiborskog pršuta ili futoškog kupusa, ne mogu da posluju održivo i ostvare benefit od svojih skupo pribavljenih sertifikata zbog nelojalne konkurencije i lošeg rada inspekcijskih službi, tvrde u Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije. U januaru bi trebalo da se nastave pregovori na ovu temu i nađe konačno rešenje za ovu apsurdnu situaciju gde država promoviše svoj proizvod, a pritom nema mehanizme da ga zaštiti. Na tržištu gde se prodavci rukovode isključivo brzom zaradom bez ikakve kontrole i gde pritom kupci nemaju veliku kupovnu moć, te o kvalitetu tih proizvoda gotovo i da ne misle, slika je stanja u Srbiji. 

 

 

 

 

Celu vest možete pogledati ovde…

 

 

 

 

Goran Papović, predsednik NOPS-a

 

 

 

Miroljub Janković, Udruženje “Futoški kupus”

 

 

 

Pogledajte još: