Niske temperature i jagode – zaštita ključna za zimske i prolećne izazove

Niske temperature i jagode – zaštita ključna za zimske i prolećne izazove

Jagoda može da strada od niskih zimskih temperatura ukoliko nije pokrivena snegom i posebno od poznih prolećnih mrazeva, što je
Obezbeđeno 1,25 milijardi dinara za ekološke konkurse

Obezbeđeno 1,25 milijardi dinara za ekološke konkurse

Ministarstvo zaštite životne sredine raspisalo je četiri konkursa za ekološke projekte u gradovima i opštinama. Sredstva su namenjena zameni kotlarnica
Nemoć prirode: Klimatske promene i nedostatak zaštitnih mera

Nemoć prirode: Klimatske promene i nedostatak zaštitnih mera

Ljudi mogu da se prilagode uticaju klimatskih promena. Na primer, u poljoprivrednoj proizvodnji, kada se primeti smanjenje prinosa, navodnjavanjem se
U Srbiji se baci 10 puta više hrane nego što se donira

U Srbiji se baci 10 puta više hrane nego što se donira

Istraživanja pokazuju veliko bacanje hrane u Srbiji. U vreme slavlja, ekonomisti, ekolozi i duhovnici šalju iste poruke: kupujmo samo onoliko
Akcija „Ptice moje hranilice“, popunite formular i osvojite vredne nagrade!

Akcija „Ptice moje hranilice“, popunite formular i osvojite vredne nagrade!

Iako je glavni cilj akcije „Ptice moje hranilice“ prikupljanje podataka o vrstama i broju ptica koje posećuju hranilice i naše
Za poljoprivredu i ruralni razvoj 77,5 milijardi dinara

Za poljoprivredu i ruralni razvoj 77,5 milijardi dinara

Na poslednjoj sednici, Vlada Srbije usvojila je Uredbu o raspodeli podsticaja u poljoprivredi za 2024. sa budžetom od 77,5 milijardi
Puni silosi na početku godine, ukupne zalihe dva miliona tona pšenice

Puni silosi na početku godine, ukupne zalihe dva miliona tona pšenice

Od 1. jula do kraja 2023. godine, Srbija je izvezla 576.000 tona pšenice i brašna (preračunato u zrno). Godišnje trošimo
Organski proizvodi sve češći na domaćim trpezama

Organski proizvodi sve češći na domaćim trpezama

Srbija broji 7.000 organskih poljoprivrednika, a 90% njihovih proizvoda završava u izvozu, čija vrednost dostiže oko 69 miliona evra. Ivana
Zeleni marketing – ekološki bezbedni proizvodi za zdravu budućnost

Zeleni marketing – ekološki bezbedni proizvodi za zdravu budućnost

Sredinom 80-ih godina 20. veka, pojedine kompanije u Sjedinjenim Američkim Državama uvele su „zeleni marketing“. Cilj im je bio zadovoljenje