Put od „šumadijskog brenda“

Svoju prepoznatljivost Šumadija bi, između ostalog, mogla da gradi na tradicionalnim proizvodima. Do liste namirnica koje reprezentuju ovaj kraj Srbije, procedura proizvodnje, plasmana i brendiranja trebalo bi da se dođe kroz incicijativu pokrenutu u okviru programa podrške ruralnom i regionalnom razvoju koji finansira Švajcarska, ali i uz pomoć regija, koje su ovaj posao, poput Istre u Hrvatskoj, već uspešno obavile. Koliko ljudi – toliko ćudi i isto toliko mišljenja šta je tradicionalni proizvod u njihovom kraju. Da nedoumica ne bi bilo, Regionalna agencija za ekonomski razvoj Šumadije i Pomoravlja će, zajedno sa partnerima, koristiti posebnu metodologiju za utvrđivanje tradicionalnih šumadijskih proizvoda.

 

 

 

 

Celu vest možete pogledati ovde…

 

 

 

 

Nenad Popović, direktor REDASP

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pogledajte još: